Újezďáci vzali Ušouna do Řecka

30. březen 2015

Naši kamarádi Újezďáci, kteří výborně zabodovali v Ušounově štafetě (měli nejoriginálnější fotografie), si moc oblíbili Ušouna a vozí ho všude s sebou. Nedávno s nimi byl na výletě v Řecku. O tom, jak celý výlet probíhal, nám napsaly Denisa a Adéla Pazderovy z 5. třídy Základní školy Újezd.

Náš velký výlet začal v neděli 1. února. Sešli jsme se v 9 hodin s ostatními dětmi před školou. Odjeli jsme na letiště do Prahy. Tam jsme si zahráli „Člověče nezlob se“.

Po odbavení jsme nastoupili do letadla a těšili jsme se na krásný výhled. Letušky nám nabídli jídlo a pití a za dvě hodiny jsme vystupovali v Athénách na letišti. Bylo tam krásné počasí, dojeli jsme do hotelu „Novus“, ubytovali jsme se a potom jsme se šli podívat na moře. Bylo to moc krásný!

Újezďáci na letišti

Druhý den jsme si prohlédli památky v Athénách. Navštívili jsme Akropolis a Nové Akropolis muzeum společně s kamarády z Itálie, Turecka a Francie. Paní učitelka nás všechny vyfotila. Pak jsme jeli vlakem do Trikaly. Cesta trvala 5 hodin, ale nám to nevadilo, hráli jsme karty a seznamovali jsme se s novými kamarády.

Ušoun si udělal výlet do Řecka: mapa

V Trikale jsme se ubytovali v hotelu a další den jsme jeli školním autobusem do školy. Tam jsme si prohlédli celou školu a učili se počítat. Zatancovaly jsme ostatním dětem zumbu. Odpoledne jsme šly se svými novými kamarádkami Linou a Apostoliou do jejich rodin. Tam nám ukazovaly svá alba s fotkami a poznaly jsme ostatní členy rodiny.

Ušoun si udělal výlet do Řecka

Ve středu jsme navštívili národní park Meteora a chrám Varlaam Monastery a Přírodní historické muzeum v Meteoře. Tam se nám moc líbila vycpaná zvířátka. Pak jsme byly skoro celé odpoledne s Linou. Večer jsme si prohlédli Trikalu, nakoupili jsme si něco k jídlu a na pokoji jsme si pouštěli filmy.

Újezďáci navštívili řeckou školu

Ve čtvrtek jsme si prohlédli další muzeum se starodávnými mincemi a zbraněmi „Karditsa Muzeum“ a pak galerii s hodně obrázky.

Újezďáci s českou vlajkou v Řecku

V pátek byl náš poslední den v Trikale. Rozloučily jsme se Linou a Apostoliou a ostatními kamarády, rozdali jsme si navzájem dárečky. Bylo nám líto, že musíme odjet. Jeli jsme vlakem do Athén a přespali jsme v hotelu. Ráno jsme jeli na letiště a letěli jsme domů. U školy na nás čekali rodiče s chlebem a solí.